Dust to dust

11:54

Poz!
Htela sam samo da vas obavestim da pravim jednu pauzicu sa postovima dok mi traje ispitni rok. Prvi ispit mi je 25., a imam gomilu stvari da uradim dok mi se ne završe predavanja - što je sledeće nedelje. Tako da je vreme da se skoncentrišem i razvalim sve kao i uvek hehehe. Šalim se.
Možda se čak i isfotkam tipa dan pred ispit, jer se očekuje od mene da odvratim sebi pažnju kad imam nešto bitno da radim. Plus sam kupila stativ (konačno!) koji me veoma privlači. Eehheh.
Mnogo mi je zanimljivije da pišem na srpskom. Nastaviću da pišem na srpskom. Nije kao da me neko van Srbije i čita. Lol.
Ako ste još uvek u srednjoj (blago vama) uživajte u ostatku raspusta, a studentima srećno na ispitnom roku!
Šaljem ljubav i zagrljaje i gumene mede i duge.
<3 Jovana.

Ubacujem neke nebitne fotke da ovaj post ne bi bio mnogo dosadan.




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe