Živa sam!

12:53

Otvorila sam inbox na tambleru posle sto godina, i videla da i dalje postoje ljudi koji čitaju ovo čudo i kojima se dopada ceo koncept, tako da, evo me, trudim se da ga održim u životu.
Nemam ništa posebno za ovaj post, nisam ništa spremala niti imam neke ideje. Snimila sam video sa Jelenom pre nedelju dana, pa reko hajd i ovde da ga objavim. Ide nekako uz sve ovo. A možda vam se i svidi. (iako već imam prve hejtere it feels weird)
Znam da ima par vas koji čitate ovo i volim vas do neba i želim da vas zagrlim i napravim vam mafine i grlim vas do sutra, tako da mi šaljite šta bi voleli da vidite ovde, pa da me to motiviše da nastavim da radim ovo. 


Vidimo se uskoro, a za sada uživajte u ovom videu.

Jovana xx





You Might Also Like

2 comments

  1. Drago mi je što te je moja poruka na tambleru podstakla da objaviš post. Bukvalno svaki dan proveravam jesi li objavila nešto. I nastavi da snimaš obavezno. Divne ste obe. :')

    ReplyDelete

Popular Posts

Facebook

Subscribe