Filmovima protiv stresa

22:11



Ćao drugari,

Ponedeljak je, hladno je i pada kiša ceo dan, što znači da će većina nas bar malo potonuti, hteli mi to ili ne. Razlog ovog mog posta nisu današnji vremenski uslovi, već stres koji svako od nas doživljava na poslu, faksu, u školi ili čak kod kuće. 
Kišu volim, ne smeta mi, čak me smiruje i daje mi izgovor da ceo dan ležim u krevetu ušuškana sa šoljom omiljenog čaja u ruci. Ali stres mi smeta. Mnogo. Pogotovo kao osobi koja inače pati od ansioznosti, kada se na to doda još stresa svakodnevnog života, osećaj uopšte nije prijatan.

U tim trenucima uvek radim iste stvari: tuširam se vrelom vodom, uvlačim u omiljenu pidžamu, kuvam čaj od kamilice i puštam film. Ali ne bilo koji film. Kada se nađem u ovakvoj situaciji mogu da gledam samo određene filmove, one koje sam već nekoliko puta gledala. One koje mi pružaju sigurnost, toplinu i taj neki osećaj nostalgije. 


Znam da mnogi ne mogu da shvate kako mogu da pogledam neki film toliko puta. Ima ljudi koji vole potpuno drugačije filmove od ovih koje ću ovde navesti, i koji nikako ne mogu da gledaju isti film više puta. I to je potpuno okej. 

Nisam filmski kritičar, niti mislim za sebe da gledam previše kvalitetne filmove. Ja gledam sve. Nije mi bitna ocena na IMDB-u. Gledam i one sa ocenom 4 i one sa ocenom 9. Iz tog razloga, o samim filmovima neću previše pisati. Na vama je da iz priloženog odlučite da li ćete posvetiti vreme nekom od ovih filmova ili ne.

Dakle, da počnemo, in no particular order:

Julie & Julia



Džuli i Džuliju sam sasvim slučajno otkrila i zaljubila se u film odmah nakon prvog gledanja. Ejmi Adams, Meril Strip, kuvanje i Francuska. Za mene dovoljno.

Zasnovan na dve istinite priče, ovaj film prepliće živote dve žene koje se, iako razdvojene vremenom i prostorom, nalaze na ivici... Sve dok ne otkriju da prava kombinacija strasti, neustrašivosti i maslaca može sve da učini mogućim.



Easy A


Odprilike svi koji me iole poznaju znaju da mi je ovo omiljeni film. I da mi je Emma Stone uzor, boginja, muza, žena majka kraljica. Toliko.

Posle male bele laži o gubitku nevinosti, srednjoškolka Olive Penderghast (Emma Stone) shvata da njena nova reputacija zločeste devojke ima i svoju prednost: konačno postaje primećena. Olive odlučuje da iskoristi svoju „laku“ reputaciju kako bi poboljšala svoj društveni status.



The Holiday


Ovo je film koji gledam za vreme praznika, ali sam morala da ga ubacim ovde jer je jako simpatičan. A i ovaj gif sam ja juče tako da je i to jedno od razloga.

Nakon loših iskustava s muškarcima, dve devojke koje se ne poznaju, Amanda i Ajris, pred sam odmor očajnički žele da promene “kožu u kojoj se nalaze”. 
Jednoga dana se njih dve sasvim slučajno upoznaju preko interneta i u razgovoru impulsivno dolaze na ideju da je možda najbolje rešenje za obe da zamene kuće tokom praznika, tako da Amanda dođe u London, a Ajris ode u Los Anđeles.




The Blind Side


Jedan od najdivnijih filmova baziranih na istinitoj priči koji sam pogledala. Sandra Bulok je fantastična u ovom filmu i mislim da joj je ovo najbolja uloga do sada.

Li En Tui je ugledna domaćica, koja pored savršeno sređene kuće, uspeva da radi i kao dizajner. Živi sa ćerkom Kolins, sinom Si Džejem i mužem Šonom, vlasnikom lanca prodavnica širom zemlje. Jedno veče na ulici sreću sedamnaestogodišnjeg beskućnika Majkla i Li En odluči da ga privremeno smesti u svojoj kući.




The Perks Of Being A Wallflower


Divni glumci, divan saundtrek, bazirano na jednoj od mojih omiljenih knjiga.

Stidljivi tinejdžer opisuje svoj život kroz seriju pisama upućenih nepoznatoj osobi. Pri tom istražuje i svoje granice koje se tiču adolescenske seksualnosti i upotrebe droga.




Love Actually



Još jedan praznični film. Ali ko može da ne voli Love Actually? Sve u vezi sa ovim filmom je savršeno.

Film prikazuje nekoliko ljubavnih priča, 5 nedelja pre Božića, čiji se glavni likovi tokom filma međusobno isprepliću.



500 Days Of Summer


Ovo mi je omiljeni film jer je surovo realan. Pomogao mi je da, koliko god to kliše zvučalo, nastavim dalje. Više puta. I saundrek je savršen.

Radnja filma prati propalu vezu između večitog romantičara Toma i devojke iz njegovih snova, Samer, koja za razliku od Toma ne veruje u pravu ljubav koja savladava sve prepreke.




Mislim da ću ovde da se zaustavim. 
Kako ne bih morala neke da izbacim, sledećih 7 filmova ću ubaciti u jedan od sledećih postova.

Koji su vaši filmovi protiv stresa? Ostavite mi ih u komentarima - ovakvih filmova nikad dosta.

Do sledećeg kuckanja,

Jovana xx




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe