Organizacija // Dnevni i nedeljni planer

19:33


Kako je došlo proleće tako je i moja želja da budem organizovana i vredna postala veća.
Ja sam jedna od onih osoba koja ima milion rokovnika/planera ali mi je 'žao' da ih koristim što je potpuno besmisleno, znam.



Tako sam došla na ideju da napravim dnevne i nedeljne planere u vidu jedne stranice A4 papira koje mogu da štampam iznova i iznova i šaram po njima koliko hoću, jer samo jednim klikom mogu da imam novi.



Ako ste osoba koja voli da bude organizovana, šara papire i rokovnike šarenim flomasterima, i ima sve svoje obaveze ispred sebe, onda ste na pravom mestu. 

Klink na download linkove i imaćete ove planere spremne za štampu!


Do sledećeg kuckanja,

Jovana xx


You Might Also Like

10 comments

  1. Još jednom: divno! Komentar podrške. :) došlo mi je u pravom trenu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti dobro poslužiti :) Hvala još jednom! <3

      Delete
  2. Ovo je odlično, a sličice za vodu su genijalna ideja za ljude koji je ne piju dovoljno, hvala na ovome. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je i bila namera, hidratacija je važna! :) Hvala ti!

      Delete
  3. Hvala ti puno. Mnogo si mi pomogla oko organizacije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, baš mi je drago da su moji planeri od pomoći :) Sviđa mi se tvoj blog!

      Delete

Popular Posts

Facebook

Subscribe