A new start

17:07

Novi početak, novi post, nova boja sobe. Nije me bilo dugo, umalo da odustanem od ovog bloga, ali je konačna odluka ipak bila da nastavim dalje. Nova oduluka: manje govori 'ne' stvarima. Vidi gde će to da te odvede. You never know. 
Konačno sam okrečila sobu, i to sam sve sama uradila, zajedno sa izbacivanjem stvari i pomeranjem nameštaja. Osećam se samostalno, neka to i potraje. 
Prezadovoljna sam bojom, ubacila sam i neke male promene i mislim da sam sada mirna nekoliko godina. Dok ne iskopam novu omiljenu boju, a verujem da je to inevitable. 
Želim da se zahvalim ljudima koji i dalje proveravaju moj blog i imaju zahteve/pitanja, iako me nije bilo od aprila. Hvala vam, da nije vas ovo bi bio još jedan od mojih mnogih propalih projekata. 

<3













You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe