Island in the sun

20:35

Čoveče kako me dugo nije bilo. Sorry about that. Ne znam ni šta sam radila, osim što sam volontirala na FEST-u, pa mi je to oduzelo dosta vremena. I mnogo sam skoncentrisana na onaj projekat, pa malo zapostavljam ovaj blog. 
ELEM. Imam neke fotke koje se koncentrišu na moju kosu pa kao ajd da ovo pretvorim u hair care post, jer mi ga je neko svakako tražio. 
Ne znam ni šta da kažem o negovanju moje kose, nikada mi nije zadavala neke probleme jer je uvek bila relativno zdrava (koliko god kosa može da bude zdrava kad se farba na svaka dva meseca) i prirodno je ravna tako da je ne peglam. 
Kao što rekoh, farbam se na svaka dva meseca, koristim Pallete R15, to je kao neka vatrena crvena. Boja je prelepa, jedina mana joj je što se dosta brzo ispira, therefore moram često da se farbam. Donji deo kose sam blajhala pre godinu dana, od tad ga ne diram pa se sad pretvorio u neki ombre. Čak mi je i to blahjanje kosa dobro podnela. 
Šampon/balzam menjam kako ga potrošim, obično je to neki za farbanu kosu, koji dohvatim. Apsolutno mi je svejedno, nekada kupim i onaj od koprive za 100din i kosa mi opet bude sjajna i ne masti se često. Samo je bitno da ih često menjam, jer mi se kosa zasiti. Pakovanje/masku stavim jednom u dve nedelje, ako me ne mrzi, haha. 
Kada je kovrdžam obavezno koristim peglu jer su mi lokne tako mnogo lepše. I nikada je ne sušim fenom, uvek pustim da se prirodno osuši. Mislim da je to odprilike to, nikakva nauka, ne stavljam nikakva ulja keratine i gluposti, mislim da i nema potrebe. Jedino povremeno stavim AD kapi u šampon, imate ih u apoteci, oko 100din su. Od njih mi kosa manje opada i brže raste, provereno! :)






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe