Linger

20:34

Dobila sam neka pitanja od jedne divne devojke koja mi prati blog, s obzirom da nemam ništa pametnije da pišem, evo odgovora.
Grad u kojem bi volela da živiš i zašto? 
Da bih suzila izbor, uzela sam u obzir samo gradove u kojima sam bila, tako da mislim da bih najviše volela da živim u Strazbugru u Francuskoj. 
Kako sebe vidiš kroz deset godina? 

Van Srbije, kako živim u nekom kul stanu sa partnerom (lol haha) i radim za neku izdavačku kuću/magazin.
Koju super moć bi volela da poseduješ i zašto?

Verovatno da mogu da se teleportujem. 
Omiljeni deo godine?
April. 
Šta radiš kada te niko ne gleda?

Igram u gaćama uz neku treš muziku. 
Šta je ono što malo ljudi zna o tebi?

Mogu da mrdam ušima i ne volim torte. 

Fotkala me je danas drugarica da ubijemo vreme, i dalje ne znam kako da se ponašam kad me neko fotografiše, ali EVO





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe