Top 5 ljudi sa interneta

21:36

Unapred se izvinjavam zbog sklepanih rečenica, postoji razlog što sam izabrala crtanje kao profesiju, a ne pisanje.

Htela sam da sa internetom podelim moje omiljene internet persone koje mi pomažu da preživim ove zabrinjavajuće dosadne zimske (sada već prolećne) večeri sa nadom da će možda još ljudi u njima naći zanimaciju/utehu/razlog za smejanje do suza. 

Jutjub je postao moja druga kuća. Da li je to zbog muzike, random videa mačaka, ili ovako nekih ljudi, tamo se uvek vraćam. Ako će me nešto oraspoložiti ili skrenuti misli posle stresnog dana na poslu - to su ovi ljudi koje ću vam sada prestaviti na meni najbolji moguć način.

Dakle, da počnemo.

5. ItsWayPastMyBedTime

Keri Houp Flečer je dvadesettrogodišnja devojka iz Londona. Njeno glavno zanimanje pored jutjuba je pevanje i fantastična je. Dve godine je bila deo Les Misérables mjuzikla igrajući ulugu Éponine. Trenutno sprema svoju ulogu za mjuzikl Chitty Chitty Bang Bang.

Napisala je i dve knjige: "All I Know Now: Wonderings and Reflections on Growing Up Gracefully" i “On The Other Side”. Nažalost još uvek nisam uspela da se domognem njenih knjiga.

Ima rođenog brata Toma Flečera koji je deo pop rok benda McFly i jednako je divan i talentovan kao Keri. 





4. Aspyn + Parker

Aspin ima 20 godina. Parker ima 21. U braku su i žive u državi Juta, SAD.
Znam, zvuči suludo. I meni je bilo kad sam prvi put naišla na jedan od njihovih videa. Ali su mi postali jako simpatični. Iako ne mislim da treba stupiti u brak tako rano, to je i više nego normalno u mestu gde oni žive. 

Snimaju svoje svakodnevnice, svako ima svoju kameru tako da snimaju šta rade i kad nisu zajedno. Dani su im poprilično obični (osim kada putuju, što je dosta često s obzirom da je Aspin pored vlogerke i bjuti guru) tako da mislim da ih najviše gledam zbog čitavog tog koncepta 'mladi bračni par koji živi u tipičnom američkom gradu'.

Uglavnom, slatki su, i toliko sam ih često gledala u poslednjih par meseci da sam morala da ih ubacim na ovu listu.




3. Zoella

Zoelu znate sigurno, s obzirom da je jedna od najpoznatijih jutjubera i da zarađuje 50.000 funti mesečno od toga. 
Ima 26 godina i živi u mom omiljenom gradu, sunčanom Brajtonu

Ona je ovde samo zato što je pratim već skoro 4 godine. Mislim da joj je slava malo došla glave pa joj je sadržaj kanala dosta dosadan jer je 90% videa sponzorisano i objavi jedva jedan nedeljno.

Pratim je ovako dugo jer je uvek pozitivna, nasmejana i jako mi leži njena ličnost jer se dosta pronalazim u njoj. Videi su joj laki za gledanje, prijaju očima, a njen akcenat je presladak. Tešim se da ipak nisam previše matora za nju jer je ipak starija od mene 3 godine.  






2. DanIsNotOnFire

Drugo mesto zauzima muška verzija mene. 
Den ima 24 godine i živi u Londonu sa cimerom Filom. 
Ovo storenje toliko volim i toliko me njegovi videi čine srećnom da skakućem po krevetu svaki put kada izbaci novi. Genijalan je. 

Uglavnom priča o svom životu i kako je nesposoban da živi i funkcioniše i komunicira sa ljudima (dakle ja). Ne mogu da opišem njegovu genijalnost tako da vas molim da izdvojite jedno 2 sata života za njega jer verujte mi, vredi.






1. The Michalaks

Iako sam ih otkrila pre samo mesec dana, odlučila sam da ipak zaslužuju prvo mesto.

Hana i Stefan su mladi bračni par iz Londona. Hana ima 27 godina, a Stefan 35. Imaju preslatkog sina Grejsona koji ima 2 godine.

Snimaju dnevne vlogove koje Stefan veoma vešto edituje u jedan nedeljni vlog od 30-40 minuta. Način na koji on sklapa klipove, bira kadrove, muziku (mislim da mi je muzika omiljeni deo, posle svakog vloga skidam pesme koje je koristio), boje je fenomenalan. Izuzetno je talentovan i trudi se da svake nedelje napravi nešto na šta je ponosan. Totalno se isključim i upadnem u neki trans svake nedelje kada gledam vlog. Zaslužuju mnogo više sabskrajbera nego što imaju (imaju blizu 300 hiljada trenutno). 

Nikada nisam volela da gledam vlogove porodica jer mi se stvarno ne sluša vriska dece 20+ minuta, ali kod njih je drugačije. Hana je presimpatična, Stefan ima onaj sarkastični humor koji obožavam, a Grejson je relativno mirno dete za dvogodišnjaka. Pogledajte ih i videćete sami.







I to je to!

Ova lista bi bila predugačka da sam stavila sve koje volim da gledam, tako da sam morala ubacim samo one koje trenutno redovno pratim. Nadam se da vam je držala pažnju!

Jovana xx



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe