U mom neseseru

22:06

Ćao internet drugari. Večeras sam odlučila da vam pokažem šta imam u svom neseseru tj. neke od svojih omiljenih proizvoda. 
Lažem, nisam ovo večeras odlučila, isfotkala sam sve još pre nedelju dana ali se još uvek učim da redovno pišem ovde, tako da, bear with me.


Proizvodi koje vidite na slici iznad su moja redovna make - up. rutina. 
Opet lažem, nije redovna. Preko nedelje se skoro uopšte ne šminkam, jer još uvek ne mogu da nateram sebe da za posao ustanem 15 minuta ranije samo da bih se našminkala, tako da je ovo ono što koristim kada vikendom napustim kuću.



Od skoro sam malo unapredila svoju make - up rutinu i ubacila neke proizvode koje nikada nisam koristila i prezadovoljna sam.
Pričaću malo o svakom koraku mog nanošenja šminke:

Podloga:


Još uvek nisam počela da koristim prajmere jer, iskreno, skupi su mi, a nisam sigurna koliko oni stvarno funkcionišu. Šminka mi i bez njih ostaje savršena ceo dan.
S obzirom da je zima tek prošla na mojoj koži se još uvek vide posledice, tako da pre pudera lice obavezno moram da namažem ovom Nivea Soft kremom. Nije jako masna tako da mi savršeno odgovara, a i cena je veoma pristupačna (oko 110din ako se ne varam). 
Već duže vreme sam opsednuta mat ruževima, koji dosta isušuju usne, tako da moram pre svega da nanesem Labello lip butter

Puder:


Sada kada gledam ove fotografije deluje mi kao da imam previše proizvoda, ali je okej jer sve ovo stavim na lice bukvalno jednom nedeljno. 
Kao podlogu koristim moj najnoviji favorit, a to je Rimmel Lasting Finish (nijansa 103) koji je fenomenalan. Prošli vikend sam ga koristila prvi put u izlasku, kad sam došla kući naravno da nisam imala snage da skinem šminku (znam, odvratna sam i ovo je jako loše za vašu kožu tako da samo nemojte) i šminka mi je i dalje izgledala besprekorno! A čak nisam imala good skin day, tako da je ovo jako veliki plus. Toplo ga preporučujem, s obzirom da je cena veoma pristupačna za ovaj kvalitet.

Za bilo kakve bubuljice, crvenila i podočnjake koristim Aurin Correct Me! (nijansa 306) koji me je takođe jako prijatno iznenadio. Ne vidi se da imate korektor već da samo imate savršeno lice :)

Prajmer za senku koristim i to je ovaj Mac Prep + Prime preko koga mogu da stavim senke od kineza i izgledaće kao da su Urban Decay.

Za kraj tu je Rimmel Stay Matte (nijansa 003) puder u kamenu koji drži sve ovo na mestu i daje mat izgled licu. Takođe, veliki favorit i proizvod koji jako dugo koristim i uvek mu se vraćam. 

Obrazi:


Za konture koristim Aurin Contour Me! (nijansa 403) bronzer. Ovo sam skoro počela da koristim i nisam sigurna da sam najspretnija u tome prvo iz razloga što nemam odgovarajuću četku. Ali ima vremena, za sve je potrebna vežba. Bronzer je odličan sam po sebi i verujem da ću ga i previše koristiti kada naučim da konturišem kako treba.

Hajlajter je takođe Aurin (nijansa 220) i prelep je! Nekada malo preteram u nanošenju jer mi lice izgleda toliko zdravo i svetlucavo i prelepo da ne mogu da odolim. Nikada nisam naišla na ovakav proizvod kod nas dok ga Aura nije izbacila. (Jeeej za Auru!!)

Rumenilo koje koristim je ovo Deborah i kunem se se da ga koristim već godinama i jako je moguće da mu je istekao rok trajanja ali ja NE MOGU DA GA POTROŠIM. Bukvalno sam tek sad primetila da se troši, a koristim ga skoro svaki dan. Svaka čast na kvalitetu, vredi svaku paru.

Oči i usne:


Oči šminkam isto već godinama; dve nijasne senke čisto da dam malo dubine oku, i cat eye.
Trenutno koristim Naked 2 paletu, ali ću uskoro da pređem na Naked 3 jer mi je ona mnogo bolja za sezonu proleće/leto. 
Ajlajner koji trenutno koristim je Evelin tečni ajlajner koji sam slučajno našla u apoteci na akciji i odličan je. 
Trenutno aktuelna maskara je Golden Rose Wonder Lash, a ruž je takođe Golden Rose
GR mi je oduvek bio omiljeni brend jer su veoma pristupačni, a kvalitet im je sve bolji i bolji. Ovaj ruž/olovka za usne je veoma postojana i imaju jako veliki izbor boja, a i košta samo 250din! 


Mislim da sam sve rekla, i da će ovaj post nekome biti od koristi ako se dvoumi oko izbora nekog proizvoda.
Napisala sam ovo jer ja volim da budem njuškalo i gledam šta ljudi koriste, možda je ovde neko kao ja pa će mu ovako nešto biti interesantno. 

Do sledećeg kuckanja,

Jovana xx

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe