TIS THE SEASON TO BE SPOOKY

21:32



Jesen je stigla i konačno kreće moje omiljeno doba godine pred Halloween. Oduvek sam bila veliki fan horora i Noć Veštica mi je bio jedan od omiljenih 'praznika', najviše od svega bih želela da jedan oktobar provedem u Americi i iskusim njegovu pravu čar.
Dok se to nekim čudom ne desi, trudim se da ovo doba godine ispunim sa gomilom horora, kripi jutjub videa i kratkih horor priča.
Zbog toga ću sa vama podeliti neke od mojih omiljenih filmova, serija i ostalih kripi stvari koji su savršeni za ove tmurne jesenje dane. Ako ste veliki fan svega ovoga kao ja, nadam se da će vam nešto iz ovog posta biti zanimljivo. 

Filmovi

Pogledala sam previše horora, iskreno sve je teže i teže naći dobar horor. Ovde sam izdvojila samo neke od mojih omiljenih.

Scream (1996)



The Conjuring (2013)



It (2017)



Insidious (2010)



The Amityville Horror (2005)



I Know What You Did Last Summer (1997)



Serije

Nemojte da mi se smejete za ovu prvu jer će mi to zauvek biti omiljena serija.

Charmed (1998)


 

 


Supernatural (2005)



Stranger Things (2016)



American Horror Story (2011)



Miscellaneous

No Sleep - Reddit

Ovo je subreddit koji sam sasvim slučajno otkrila pre nekoliko godina. U pitanju su priče koje bilo ko može da postavi. Pravilo je da je svaka priča istinita, čak i kada nije. Svakodnevno ga posećujem i pratim nove priče koje se pojave, i skoro uvek pročitam nešto dobro. Najpopularnije priče možete pročitati ovde.
Toplo preporučujem!


The NoSleep Podcast


Iako sam već nekoliko godina aktivna nosleep čitateljka za ovaj podcast sam otkrila tek prošle godine. Imala sam neku infekciju očiju, nisam mogla uopšte da gledam u monitor/telefon, pa mi je trebala neka zanimacija dok se nisam izlečila (deco, redovno perite sočiva). 
U pitanju su odabrane nosleep priče u audio formatu. Naracija je zaista odlična, produkcija takođe. Sve je bolje je iz sezone u sezonu. Već sam dva puta preslušala sve epizode jer mi je odlična zanimacija dok radim ili putujem. 



Shane Dawson

Šejn je prvi jutjuber kog sam počela da pratim još pre nekih 6-7 godina. Skoro je počeo da snima videe na temu teorija zavere i ostalih kripi i misterioznih stvari i bukvalno podesim alarm kad treba da izbaci novi, obožavam ga.
Plejlista sa svim videima na ovu temu je ovde.


BuzzFeed Unsolved

Ovo sam otkrila pre nekih nedelju dana i bukvalno sam samo to gledala kad god uhvatim slobodno vreme. Bila sam skeptična jer sam videla da je BuzzFeed ali sam se baš prijatno iznenadila. Duhovito i jako informativno!
Plejlista je ovde.


To je to od mene za ovaj post!
Šaljite mi kripi stvari koje nisam spominjala ovde, uvek mi treba nešto novo na ovu temu.

Jovana
xx



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe