Omiljeni čajevi

20:06



Uskoro će leto, a ja pišem post o čajevima. Malo sam omašila godišnje doba, ali za mene je sezona čajeva cele godine. Sećam se da sam jedno leto pila i po 3 - 4 šolje čaja na dan. Dok je napolju bilo 40 stepeni. Toliko ih volim.


Kada sam otvorila ormarić u kojem mi stoje čajeve pola mi je palo na glavu jer je pretrpan, i jedva sam izdvojila neke svoje omiljene. Imam ih dosta, ali možda će ovo čitati neki čajofil i otkriti neki čaj koji do sada nije probao.



Prvi na listi su definitivno King's Crown. Nažalost, u Srbiji ih nema. Nabavljala sam ih iz Nemačke, a poslednju turu sam uzela u Mađarskoj. Fantastični su i imaju jako veliki izbor ukusa. Takođe su i veoma povoljni za tako kvalitetne čajeve (mislim da je jedna kutija 2 evra). 



Najčešće pijem karamelu - šlag i zeleni sa ukusom vanile. Toliko su jaki da mi cela soba miriše na njih kada donesem šolju u sobu. A tek kada otvorim ovu kutiju - raj.


Što se tiče brendova dostupnih u Srbiji - Teekanne je definitivno pobednik. 
Imaju odličnu selekciju zelenih čajeva sa ukusima - moj omiljeni je ovaj Zen Chai koji ima aromu limuna i manga i predivan je.
Rooibos je čaj iz Južne Afrike, ima blagu aromu vanile, jedinstven čaj na našem tržištu, toplo ga preporučujem.


Crni čaj pijem sa mlekom i omiljeni mi je English Breakfast. Volim da ga popijem umesto kafe, isto me razbudi ali je mnogo zdraviji, tako da se trudim da ga što više pijem.
Naravno obožavam nanu i kamilicu od kad sam bila dete, pa sam ovde ubacila Teekanne mint&honey jer je to najlepša 'nana' koju sam pila. 


Mislim da u Srbiji nažalost imamo loš izbor čajeva, zato volim da gde god odem donesem neke čajeve koje nikada nisam probala. Najbolji izbor čajeva kod nas ima DM. Tamo uvek nađem nešto novo, tako da sledeći put obiđite deo sa čajevima i pogledajte kakav im je izbor.

To bi bilo to za sada, nadam se da vam se ovaj post svideo.

Do sledećeg kukcanja,

Jovana

You Might Also Like

1 comments

  1. Hoće li neki novi postovi? U potrazi za čajevima našla sam ovaj post. :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Facebook

Subscribe