Summer is gone

21:04

Hladan vazduh koji ulazi kroz prozor. Čajevi. Topla čokolada. Ćebe. Nove sezone serija. Novi počeci. Džemperi. Marame. Beretke. Debele čarape. Mekane pidžame. 
Jesen je stigla i moje raspoloženje je već bolje, iako je zvanično sa nama tek nekoliko dana.

Konačno mogu da šetam gradom u omiljenom džemperu i da pijem vruću kafu. Konačno ne moram da razmišljam kako ću se istopiti kad izađem napolje, i šta to mogu da obučem da mi ne bude pretoplo, a da ne idem polugola po gradu. 
Mislim da vam je jasno koliko volim ovo godišnje doba i koliko sam srećna što je konačno tu.

Danas za vas imam svoj prvi 'jesenj outfit', ako uopšte mogu da ga nazovem tako, jer zaista nije bio planiran. Fotografije su ispale okej tako da sam odlučila da ih iskoristim za post, a i mislim da je bilo vreme da se vratim ovde posle predugačke letnje pauze. Leto mi je iscrpilo svu inspiracuju. 

Nadam se da neko ovo još uvek čita (ćao osobo koja čita ovo šaljem zagrljaje you rock)

Jovana xx









Wearing:

Džemper: C&A
Suknja: NewYorker
Čarape: DM
Ranac: Kinjezara*
Beretka: Kupljena na ulici u Parizu (verovatno kinjezara)
Ogrlica: Romwe

*za one koji su zbunjeni ovim fantastičnim izrazom - nešto što je kupljeno u nekom random butiku i nema brend (made in china)

You Might Also Like

4 comments

  1. Čitamo te, čitamoooo! You rock, too! Piši češće, očekujem sažete prepriče novih serija.

    ReplyDelete
  2. Napravi post o omiljenim serijama

    ReplyDelete

Popular Posts

Facebook

Subscribe