Lista oktobarskih filmova

20:49

Jedan od razloga zbog kojih mi je oktobar omiljeni mesec su horor filmovi. Sve je u duhu Halloween-a koji je na kraju meseca, pa mi se sve više i više budi želja za ovakvom vrstom filmova.
Pogledaću sve što mi padne pod ruku, nema veze koliko je odvratan ili koliko mu je loš rejting - POGLEDAĆU IH SVE.

Elem, odlučila sam da sastavim listu filmova koje mislim da treba da pogledate. Neki od njih su dobri, neki malo manje, ali svaki će vam držati pažnju i biti dobar način da ubijete svoje slobodno vreme. 

Ohrabrujem vas da mi u komentarima ostavite neke svoje favorite, kao i šta mislite o filmovima koje sam ubacila u ovaj post.

Pa da krenemo:

The Conjuring




The Conjuring (ili kako su naši preveli 'Prizivanje zla' lol) priča priču o Edu i Lorejn Voren, svetski poznatim istražiteljima paranormalnih pojava, koji su pozvani da pomognu porodici koju na njihovoj izolovanoj farmi teroriše mračna sila.
Odličan film, James Wan je jedan od mojih omiljenih režisera i radi odličan posao sa ovim žanrom filmova. Skoro sam pogledala i drugi deo, takođe svaka preporuka.


The Boy




Amerikanka Greta prihvata posao dadilje u zabačenom seocetu u Velikoj Britaniji. Po dolasku uviđa da je dete, koje treba čuvati, zapravo porcelanska lutka u prirodnoj veličini, koju roditelji tretiraju kao stvarnog dečaka i tako se nose sa smrću njihovog sina. Nakon što je zanemarila popis striktnih pravila, uznemirujući događaji dovode Gretu do uverenja da je lutka živa. (Naši su ga preveli kao 'Dete zla' lol lol)
Ovaj film ubacujem samo zato što me je kraj iznenadio, i jer mi je glavna glumica simpatična. Solidan film, nisam se smorila dok sam ga gledala, tako da give it a shot.


Orphan




Tragični gubitak nerođenog deteta veoma je pogodio supružnike Kejt i Džona, što se odrazilo i na njihov brak. U želji da prebrode težak period, par odlučuje da usvoji dete. U lokalnom sirotištu i Džon i Kejt bivaju snažno privučeni malom Ester. Gotovo odmah pošto je dovedu u svoj dom, dolazi do velikog broja zabrinjavajućih dešavanja.
Ovaj. Film. Je. Genijalan. Obožavam ga. Bila sam u šoku kada sam ga pogledala prvi put i od tad nisam naišla na film ovog tipa koji me je ovako oduševio. Glumačka ekipa je odlična, što je samo plus celoj priči. 


Zombieland




Nakon što Ameriku pogodi "zombijska kuga", grupa preživelih bori se sa zombijima dok pokušavaju doći s jedne obale SAD-a na drugu.
Emma Stone, Woddy Harrelson i Jessie Eisenberg? Count me in. Najbolja horor komedija ikad. 


Rosemary's baby



Film iz 1968. godine jedan je od najpoznatijih i najboljih ostvarenja poznatog reditelja Romana Polanskog. Film opisuje manipulaciju mlade devojke od strane tajnog okultnog visokog društva radi rituala.
Pročitala sam knjigu pre nego što sam pogledala film i bila sam prijatno iznenađena jer su knjiga i film identični tako da mi se sve lepo složilo u glavi kada sam ga pogledala. Jako sam se čudno osećala dok sam ga gledala i mislim da je to i poenta, jer film nema nikakvih specijalnih efekata, tako da se oslanja samo na to neko psihičko stanje tokom gledanja. Svaka preporuka. 


The Uninvited




Film ovori o Ani koja se vraća kući nakon boravka u bolnici koji je usledio posle tragične smrti njene majke. Njen oporavak je doveden u pitanje kada otkrije da se njen otac verio sa nekadašnjom bolničarkom njene majke, Rejčel. Te noći, Anu posećuje duh njene majke, koji je upozorava na prave Rejčeline namere. Ana i njena sestra će zajedno pokušati da ubede njihovog oca da njegova trenutna verenica nije ono za šta se predstavlja, a ono što bi trebalo da predstavlja srećno ponovno ujedinjenje porodice postaće okrutna borba između sestara i maćehe.
Još jedan film čiji me je kraj iznenadio. Slično kao i sa The Boy - simpatična glumačka ekipa i kraj koji nisam očekivala. Drži pažnju do samog kraja.



To će biti to za sad. Ostavite mi vaše preporuke u komentarima! Uvek sam u potrazi za novim filmovima.
Do sledećeg kuckanja,

Jovana






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Facebook

Subscribe